Glad !

ååå man blir så glad när de är sånt här fint väder ute..blir pigg och allt..
ska ut och gå ida..de skulle vara så skönt..
Nån som vill följa med ?

Annars vet ja inte vad ja ska göra ida.som vanligt..

snart är de julafton :D ska hem tll moster på dagen sen på eftermiddan,drar ja till skultuna
och firar hos min pappas mormor,så kommer hela stora släkten vara där..
alltid lika roligt mkt julen..både hos mamma och hos pappa...

Nu börjar alla mina pogram på tven..ska kolla på dom nu..
skriver senare..

puss och kram

mitt livs bästa kväll



Kommentarer
Postat av: Elin

Faann vad snygga vi är gumman :D Vill du kanske sola med mig någon dag i helgen? Lördag kanske? Love

2007-12-18 @ 15:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback