Film

Har nyss ätit jätte god mat med matte och så kollade vi på american pie beta house,
den var jätte bra.rolig oxå hehe..Tänk om man bode i USA och fick uppleva sånt i skolan haha..
Snart ska vi ut och gå :D men de e så jävla kallt ute..

Undra vad som händer i morrn ?? ska iaf på dagen vara med douglas för mamma coh micke ska ut och handla julklappar..men dom ska göra de när de öppnar klockan 10 så sen ska jag kasnke ner på stan och sola med
elin =) hoppas de för jag känner att jag måste sola..är blek som fan..skulle behöva färga håret tror ja med..
men vi får se om ja har råd att köpa färg..annars får ja göra de efter jul..

I mellandagarna ska ja köpa kläder  =) åå va jag längtar..måste vara ute tidigt första dagen så de inte blir som förra året.att allt var typ helt slut.kommer ihåg va sur ja var..

Så vill ja åka utomlands snart..vill till usa !!!!!!!!

Nu ska vi ut och gå..

Puss hej

         
Älskade vänner            Alskling                 jaa



Kommentarer
Postat av: Elin

Ja vill också åka. Men kryssning lär vi ju iaf göra :D Blir så glad när du lägger upp bilder på oss. Du/Ni är verkigen världens bästa vänner. Är så glad för de. Jag ringer dig imorgon min älskade vän. ÄLskar dig

2007-12-20 @ 22:17:18
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback