Golf

Idag var vi ut till Hälla golf och stog på rangen och slog.
Första gången för mig men kul var det, då det fortsätter vi med :)
Men visste inte hur mycket det tar på kroppen, har ont i muskler jag inte ens visste jag hade.

Nu på kvällen har vi käkat och legat och kollat på Teen wolf.
Spela fotboll igår på asfalt och skapa upp benet,fy vad det brändes och sved.Matte gjorde en egen stöd strumpa åt mig så jag iaf kunde sova. haha.

Nu ut på hunden och sen hoppa in i duschen innan sängdax.

Puss&Kram






Kommentarer
Postat av: Elin

Åh fy stackars dig. Ser inte alls skönt ut. Visst är det kul med golf. Jag spelade jätte mycket golf när jag var yngre, har faktiskt en egen bag haha :P Krya på dig med benet nu vännen. Pusskram

2013-06-17 @ 18:01:08
URL: http://ellliiinnn.blogg.se
Postat av: Elin

Vad skönt att det är bättre med benet.

Ja det känns jätte kul, men fy sjutton vad allt kostar pengar som man inte riktigt tänker på när man ska köpa hus. Herre gud!! Men hoppas vi hittar något billigt och bra, vi sitter ju inte i skön eller har någon brådska.

Hoppas verkligen vi ses snart, saknar dig! Puss

2013-06-29 @ 13:39:54
URL: http://ellliiinnn.blogg.se
Postat av: Elin

Sv: Ja det är jätte roligt och spännande! Vi hoppas verkligen att det blir en bra försäljning. Så kul att ni också letar runt efter hus. Men håller med, finns ju verkligen ingenting. Vi var och tittade på hus idag, men kändes verkligen inte rätt. Vi få hålla tummarna för oss båda. Saknar dig massor och känner att vi behöver ses och prata av oss ;) Puss vännen <3

2013-08-19 @ 19:28:34
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback