Helgen!!

Helgen har varit jätte bra.
I går lördag så kom Elin & Robin hem till oss. Killarna gick ut och grilla medans jag och Elin fixa resten av maten inne. Så käka vi och lite vin och öl dracks av alla utom mig som bestämde sig för att vara nykter igår. Så jag passa på att hämta och skjusa hem våra vänner.
En jätte trevlig kväll hade vi.

Idag så åkte vi ut till pappa och Agneta för att hälsa på. Agneta hade gjort äppelpaj som vi åt och så satt vi ute i trädgården och hade det mysigt.
Sen ringde Anna och ville att vi skulle följa med till Stockholm och köpa en kattunge, vilket vi följde med och gjorde.
Kom hem vid tio tiden på kvällen.

Nu har vi krypit ner under täcket i sängen och ska sova.
Godnatt mina vänner <3

Bild på en del av pappas trädgård.




Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för i lördags vännen! Var jätte trevligt och super mysigt att ses, som alltid. Får ses snart igen. <3

2013-04-29 @ 20:50:11
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback