Tillbaka

Nu är jag tillbaka här igen. Har haft lite uppehåll här i från.
En rätt stor sak händer i mitt liv nu och snart. Det har gått kanske lite fort fram så snart kanske den dagen är? Jag tänker inte berätta det här inne ännu för än allt är klart. ( Jag är INTE gravid om ni tror det) .

Annars har jag jobbat och planerat min framtid då jag har tänkt köra igång med mitt företag jag vill öppna i snar framtid. Hoppas på att öppna nästa år :)
Ska bli spännande annars har jag plan B ;)

Nu ska vi kolla på Hollywood fruar!




Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till med allt gumman! Du kommer fixa det där som händer snart. Jag finns om du behöver något, jag kanske inte har svar på allt men lite :)

Åh vad spännande med företag. Nu blev jag nyfiken. Tror nog att vi behöver ses snart :)

kram <3

2012-09-05 @ 18:43:08
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback