Morsdag.

Idag har det varit morsdag. Vi gick till mormor där moster,mamma,mormor och ronny var.
Vi åt tårta, fika och prata massor. Jätte trevligt var det.
Helgen har varit en bra och mysig helg.

Igår åkte Matte på kalas men jag tog en sväng ut till björnön där mamma var.
Sen vart det en snabb sväng ner till marknaden och köpte mig en plånbok, jordgubbar och choklad toppar.
På kvällen kolla vi på ESC och så klart vann Loreen :) Jätte roligt för henne och sverige.
Vi käkade glass med jordgubbar och vattenmelon gud så gott.

Har även idag beställt min outfit som jag ska ha på mina bästa vänners bröllop på lördag.
Är så glad för deras skull <3

Hoppas ni har haft en bra dag.







Kommentarer
Postat av: Elin

Ni verkar ha haft en super mysig helg. Jätte fin bild på dig också gumman <3



Så kul det ska bli att se er på lördag. Längtar så!

Du är så fin min vän, en finare vän kan man inte ha.



Pusskram <3

2012-05-28 @ 00:07:36
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback