God kväll..

Idag är det lill lördag och röddag i morgon. Både jag och matte är lediga tills måndag. Så skönt.

Helgen som var va jätte rolig.
Min bästa vän Elin ska gifta sig snart så vi överraska henne med en möhippa.
Han vart helt paff när hon fatta, hehe.
Det pratades i mängder,åt god mat, drack alkohol,Spelade spel, badades i jacuzzi och så fick Elin en massage av en massör som kom till oss.
På kvällen drog vi ner på stan och åt på Tabasco. Och kvällen avslutades med en drink och öl med killarna på Pitchers.
En jätte rolig dag/kväll.

Just nu sitter jag i soffan och fryser.
Var och sola idag men lite för länge så jag är röd som en kräfta och hela min kropp hettar.
Så nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen.
God Natt..





Kommentarer
Postat av: Elin

Tack min bästa för i lördags!! Det var helt underbart <3 Tack för att du finns. Jag var också och solade. Vi får åka iväg tillsammans någon dag tycker jag pusskram

2012-05-17 @ 12:06:16
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback