Ensam..

Sitter här i min ensamhet. Lyssnar på musik och vill göra nått. Är så rastlös.
Matte är med några vänner och grillar och dricker.
Funderar på om jag ska ta och åka ut och åka men vart och göra vad ? Ingen anning så det känns meningslöst.
Får väl sitter här och ha tråkigt.

Har iaf varit ute och shoppat lite idag. När jag kom hem var svärmor här med busungen Oliwer :)
Hann träffa han en stund innan Anna kom.

Nehe har inte mer att skriva idag så jag tar och funderar lite på vad man kan göra så här sent.
Just ja, jag kollade nyss på en bra film som heter Footloose.. Jag älskar dansfilmer.

Bjuder på en bild hur jag ser ut just nu ;)

image description




Kommentarer
Postat av: Elin

Tack vännen! Vi har haft en jätte bra helg, dock har den åter gått i pluggandets tecken.



Du skulle ha kommit hit igår om du hade tråkigt. Vi var bara hemma, här står dörren alltid öppen.

<3

2012-03-25 @ 17:27:54
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback