Äntligen fredag

Har inte haft tid att blogga nått eftersom jag bara har jobbat denna vecka.
Så nu är det riktigt skönt att det äntligen är helg och man kan slappna av sova ut.

Idag efter jobbet kom mamma och hämta mig. Vi åkte till hennes gamla lägenhet och fixa allt som skulle slängas. Det vart 2 vändor till återbruket.
Jag tog bilen och åkte till Dollar$tore som öppnade här idag.
Hade tänkt sattsa på att komma in fort och ta en tv för 10 kr men fatta kanska fort att det inte skulle hända.
Det var massor med folk, men fick hem lite saker.
Få åka dit sen nån annan dag då de är mindre folk.

Nu har jag tänt massa ljus här hemma och gosar ner oss i soffan och ska ta det cool lungt.

På bilderna är lite vad jag köpte idag.




Kommentarer
Postat av: Elin

Kan tänka mig att det var mycket folk. Måste vart lite kaos där. Undra om någon hittade tvapparaterna. Vilken fin ljushållare du hittade där. Måste nog också ta mig dit någon dag när det lugnat ned sig lite tror jag.



Ha en toppen helg fina du <3

2012-03-24 @ 11:39:32
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback