Fredag 13:e

Äntligen är det fredag och helg, som jag har längtar.
Har haft en mycket stressig vecka på jobbet så nu är jag helt slut.
Tröttast i världen är jag, gick upp 04,25 i morse för att bege mig till högskolan och jobba, sen vidare till Råby centrum för att göra mitt andra pass.
Fick även åka tillbaka till högskolan igen och hämta mitt passerkort.
Så det har varit mycket fram och tillbaka idag.

Annars har jag fredag städat här hemma och gjort i ordning lax och potatis med hemmagjord romsås. Nu är jag mätt och belåten.
Har tagit plats i soffan och ska ha fredagsmys.

Ha en underbar fredag!




Kommentarer
Postat av: Elin

Vad du är duktig gumman som går upp så tidigt och jobbar. Helt otroligt, jag hade aldrig fixat det. Jätte duktigt gjort av dig. Är så glad för din skull att du fått jobb. Du förtjänar det verkligen. Jätte fin bild på dig också <3 Pusskram

2012-01-15 @ 01:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback