Fredag, Jippi!

Åh vad härligt att det är helg igen.
Nu verkar det gå att komentera igen när man bloggar från appen :)

Igår var det så underbart väder och jag var ledig.
Så jag tog Gibson och åkte ut till björnön och gick en lång promenad. Jätte skönt var det.

Idag har jag jobbat. När jag sluta så skjusa ja älskling till jobbet och sen åkte hem och stor städa.

Vi köpte en speciell borste till gibson idag som är super bra.
Den tar bort ullhåret så gör att dom nästan inte hårar nått.

Nu ligger jag propp mätt i soffan och kollar på Big brother 24/7.

Bilder från igår på björnön..




Kommentarer
Postat av: Elin

Vad skönt att få vara ute i det fina vädret. Mysigt med en promenad på björnön. Vilken fin bild på dig vännen <3

2012-02-25 @ 21:23:59
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja hur bra som helst! Är helt kär i serien och i Jax (Charlie Hunnam)Hur snygg kan man vara egentligen haha :P Tack för tipset.

2012-02-29 @ 11:02:14
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback