11/9-11 Söndag

Helgen har varit helt okej. Min älskling vart tyvärr dålig igår så vi var bara hemma.
Tänkt så känsliga killar blir när dom är sjuka. Haha. Men jag tog hand om matte hela kvällen :)
I morse när vi vaknade kom mamma hit en sväng. Hon och jag gick ut med hundarna på en promenad och sen fick dom springa av sig lite. Sen gick vi in och drack kaffe/te och åt macka.
nu har jag plockat ordning lite här hemma sen igår. Vet inte vad vi hade gjort. Vi måste ha tagit ett nytt glas varje gång vi har druckit. Hela diskmaskinen vart full fast jag diska den igår.
Matte är och hjälper hans syster så jag ska ta och plugga lite. Ett prov ska in idag så jag lär sätta fart.
Och sen måste jag fixa min klänning jag ska ha i morgon på morfars begravning <3
Ha en bra dag..





Kommentarer
Postat av: Elin

Tänker på dig idag på din morfars begravning <3

2011-09-12 @ 14:17:53
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback