Klara.

Nu är det måndag igen och helgen är över. Dock så fick jag ha min älskling hemma
idag också eftersom han är sjuk. Så jag får ta hand om han.

Ja vad ska jag skriva om helg. Vi har bara renoverat här hemma.
Nu är golvet lagt och väggarna är målade.
Det vart jätte bra tycker jag. Vi målade väggarna vita, dom var gråa innan och det vart så mörkt med det. Men nu är det ljust och fint.
Vi la där i mot ett mörkare golv. Men det gjorde inget. Det vart också mycket finare och fast vi la mörkt golv så vart det ändå ljusar i rummet.

Nu måste vi bara fixa till väggen där valvet var. Men det ska vi göra i veckan.
Vi måste bara köpa en gips skiva.

Eftersom min älskling är sjuk så har vi legat och kollat på film.
Vi har nyss kollat på poppers pingviner. Den var jätte bra.

Hoppas ni har haft en bra dag. Nu kommer lite bilder.






Kommentarer
Postat av: Elin

Det ser jätte fint ut :) Golvet var skitsnyggt! Åh nu vill jag också göra om. Men jag får väl vänta på ett hus. Duktiga ni har vart :)



Kom på att jag aldrig skrev upp vad den där fotokollag sidan hete. Den heter :PhotoScape, sök på google.



Pusskram <3

2011-10-03 @ 18:08:35
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback