19 Oktober !

Idag kom jag till läkaren iaf. Skönt att det vart gjort och bra gick det också.
Efter jag vart där så vart det en vända ner på stan och fixa papper till CSN.
Passa på att kolla in i några butiker också. Shit vad tomt med folk det börjar bli på stan nu efter Erikslund shopping galleria har öppnat.

Resten av dagen har jag bara tagit lugnt. Har varit nånting varje dag nu.
I morgon blir det ner på stan igen på möte. Skulle behöva göra massor här hemma också som att tvätta och städa, men det får komma när orken kommer tillbaka.

Nu ska jag kolla på arga snickaren.
Ha en bra kväll




Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken otur att du kom iväg till läkaren på fel dag. Men skönt att du vart där nu. Vad det nu var för något du skulle göra. Hoppas allt är bra i alla fall :)



Skulle också behöva ta tag i en massa saker här hemma. Ser ut som FAN... Har pluggat dygnet runt känns det som och inte gjort något här hemma.



Hoppas allt är bra med er mina fina <3

2011-10-20 @ 22:24:12
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback