Zumba och yoga !

Äntligen fredag !

Idag har jag kört lite yoga för första gången. Jag trodde inte det var så jobbigt som det var. Eller jag är ju inte
vig precis så det var det som var jobbigt. Känns som det kan vara bra med både träning och lite meditation.

Efter det satt jag på zumba som jag heller aldrig har prövat. Det var skit kul men jätte jobbigt.
Stog och skrattade för mig själv och det var verkligen tur att jag var själv här hemma.
Tränade zumba i ca 30 min och det känns jätte mycket i kroppen. Jag råkade där i mot inte välja nybörjare och det märktes.

Nu ska jag börja med städningen här hemma och sen ta en dusch för nu har jag svettats färdigt för idag ;)

Ha en underbar helg mina vänner





Kommentarer
Postat av: Elin

Jaha var han? Kanske var för han blev lite irriterad på mig innan. Vi var lite oense. Men jag är inte sur i alla fall. Jag kan inte svara för Robin hehe.. Men det är inget han nämnt i alla fall. Så det tror jag verkligen inte. Det ända som han sagt till mig är att det var tråkigt att ni inte kunde komma och att det känns som vi aldrig ses längre. Men det var ju inget.



Vad duktig du är som tränar. Prova också på Zumba förut hemma. Men jag kände mig så löjlig haha.. Kanske ska ge det en chans till.



Robin slutar nog runt 19 tiden imorgon. Så vi kan väl ta och ses efter de. Om ni fortfarnade kan vill säga?



Ha en toppen kväll med din man du också.

Pusskram <3



2011-05-06 @ 15:05:25
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad tror du om att Biggest Loser ska börja med Zumba?



http://biggest-loser.se/biggest-loser-zumba/

2011-06-16 @ 11:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback