Torsdag.

Oj vad veckorna går fort nu. Det är redan torsdag idag och det kändes som det var helg typ igår.
Idag har jag inte gjort ett skit. Har legat i soffan och kollat på play och sen spelat lite fifa.
Sov nått otroligt dåligt inatt så idag är jag helt slut, skulle kunna somna vilken sekund som helst.
Men snart slutar matte jobbet och vi ska åka och hämta oliwer på dagis och sen skjusa han till mattes mamma.
Efter det blir det hem och äta och slå ner sig i soffan igen.
Skulle ha åkt ner till synoptik idag men skippa det, hoppas jag känner mig bättre i morgon.

Har försökt mobil blogga men mina inlägg kommer inte in. Förstår inte varför.
Jag kanske har fel nr till bloggen ? Nån som vet vad det är och kan skicka det till mig.
Undra när blogg appen till iphone ska komma ? Den skulle ha kommit redan i april. ?!

Ska nog börja gå ut nu.
Ha en bra dag !



Kommentarer
Postat av: Elin

Ja det är verkligen hur mysigt som helst :) Älskar det. Men som sagt det är inte ofta man paratar länge i telefon med sin älskade nu när man bor tillsammans eller hur? :)



Nej varför skulle vi vara sura på er för de?

Ibland kan man inte, ibland vill man inte, ibland vill man bara vara själva och då får man vara de. Det är upp till var och en vad man är på för humör. Man måste kunna säga ifrån om man så ska vara barnvakt, hundvakt eller bara vill vara själva. Så självkart är vi inte sura på er.



MEN nu vill vi i alla fall träffas snart. Vi har inte träffats på 7 veckor och det känns som det inte är menningen att vi ska det heller. För det passar ju aldrig heheh :) Men hoppas det går nu i helgen.



Ta hand om dig fina Bella!

Puss <3

2011-05-05 @ 22:04:49
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback