Söndag

Nu sitter jag här och har äntligen fått lite lugn och ro.
Det går bra med valpen och katterna tycker det är spännande. Jag hoppas det fortsätter så här och att dom blir polare.
Gibson är så mysig valp men är väldigt envis. Det är ju lite jobbigt nu när han är valp. Det är ju som att ha en bäbis..
Men han växer ju så det knakar i den här åldern så snart är han stor och lydig haha.
Nu ligger djuren och sover och matte är och firar Oliwer och Mange som har fyllt år.
Jag har lagt mig i soffan och kollar på tv. Och direkt när gibson vaknar så ska han ut igen. Det är mycket springade ute nu när han är valp. Han ska ju ut efter varje gång han har sovit,lekt och ätit.

Jag hoppas ni har haft en bra helg.




Kommentarer
Postat av: Jasmine

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-12 @ 22:38:36
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback