Onsdag

Idag var jag till läkaren och kollade mitt blodtryck. Tyvärr så stämde det, jag hade högt blodtryck.
Så nu får det vara nog, nu ska jag börja leva ett sunt liv. Jag kommer gå ut och motionera 30-45 min varje dag och sen även åka iväg och simma ibland.
Nu är jag trött på min kropp så nu ska allt fett bort !
Hoppas på att mitt blodtryck kommer sänkas till nästa gång jag ska till läkaren.

Kom nyss in efter en 35 minuters power walk. Skönt var det fast det blåste som fan ute så jag hade ju motvind nästan hela tiden. Så det vart extra jobbigt.

Jag och min man har pratat länge om att skaffa hund. Och nu ska vi äntligen göra det :)
På lördag åker vi till borlänge och hoppas på att komma hem med valpen men det tror jag säkert.
Och det är även perfekt att skaffa hund då man kommer ut flera gånger per dag :)

Snart kommer älskling hem så jag måste byta om nu,ska iväg och handla

Det blir en golden kille


Ute i skogen idag




Kommentarer
Postat av: Elin

Men vännen då. Inte kul med högt blodtryck. Det kommer fixa sig ska du se. Vad duktig du är som är ute och går. Säg till om du vill ha sällskap någon dag så följer jag gärna med.



Men åh lilla killen. Vilken sötnos! Nu blev jag kär! Jag vill gossa med den där lilla bebisen.



Det är så roligt att kolla hus. Jag älskar det! Haha ja jag kollar också varje dag. Vi ska börja kolla på lite hus och se vad man kan få för vissa pengar och olika storlekar, områden osv så vi vet vad vi vill ha när det verkligen blir dags.



Först skulle vi gått till banken nu efter sommaren men nu har vi ändrat oss och ska spara så mycket som möjligt så det blir nog hus till nästa höst om inte innan. Men visst är det roligt!



Vi är så lika du och jag! Saknar dig gumman.

Ska vi ses i helgen? Kan ni kanske på fredag? För lördag kanske ni bara vill mysa med hunden :)



Puss puss min fina vän

2011-05-18 @ 16:40:23
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: veronica

Naaw vilken sötnos :)

2011-05-18 @ 21:59:39
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback