Måndag..

Nu vecka igen då. Tråkigt att helgen är över.

Fredagen den 13:e var ju inte så bra faktis. När matte slutade jobbet så åkte vi till apoteket och jag såg att dom hade en blodtryck maskin så jag ville kolla mitt blodtryck och det vissa sig inte vara nå bra. Jag hade högt undertryck.
Så ja var orolig över det hela fredagen men pratade med vårdgudin och jag skulle inte ora mig för den kanske inte ens stämmer. Så nu har jag fått tid hos läkaren på onsdag så hoppas det är bra.

På lördagen
kom mamma och svärmor hit och fikade. Det var trevlig att ha morsorna här samtidigt.
Och på kvällen grillade vi och kollade på tv.

Igår söndag var det även en lugn dag. Vi käkade tacos och kollade på hockeyn på kvällen.

Sitter nu och kollar på våra bästa år. Ha en mysig dag i regnet !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback