Måndag !

Helgen är nu över och den har varit jätte tråkig. Älskling har jobbat hela helgen så han har varit trött och tråkig på kvällarna. Så inget hände i helgen. På lördag kväll kollade vi på filmen red riding hood jag tyckte den var bra. Sen på dagarna har jag kolla på filmer som matte inte ha velat sätt. Igår var det morsdag. Jag och gibson gick hem till min mormor där mamma och moster var. Gibson lekte med mosters hund och vi fikade och åt tårta. Det var trevligt. Idag har jag städat och tränat hunden lite, väntar nu på att matte ska komma och hämta mig. Vi ska ut till hälla och handla och hämta ut våra skor vi har beställt :)



Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mycket gumman :)



Vad duktig du är som städar och har dig hela tiden :)

Vad har du beställt för skor? Kul att shoppa!



Jag saknar dig jätte mycket. Förlåt om vi alltid tjatar på er om att ses. Men det är alltid så kul att träffa er.



Ta hand om dig puss

2011-05-30 @ 21:09:16
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback