Justin Bieber !



Tiden går otroligt fort. Nu har jag inte bloggat sen i lördags men det måste bli en ändring på det.

Vid fem taget i morse vaknade jag av värsta smällen. Det åska, blixtar och regna. Smällarna var inte små kan man säga.Mina katter har aldrig varit rädda för åskan men idag var dom livrädda.
Somnade om till slut men sen ringde mattes klocka och jag gick upp med han.
Ingenting funkade varken internet,tv eller hemtelefon. Och comhem hade inte öppnat än så jag fick sätta på vanliga tvn och det var typ liten bild med myrornaskrig. Kollade (Lyssnade) ändå men tröttnade ganska fort och satt på på never say never. Jätte bra film om Justin Bieber faktis. Jag gillar han mycket mer nu ;)
Nu har allting börjat funka igen,skönt.

Denna vecka har varit bra. Har inte hänt nått speciellt.
I måndags så kom mamma hit. Jag färgade hennes hår och sen åkte vi till björnön och solade lite och gick en promenad.
Tisdag vart också solning fast här hemma och igår städa och tvätta jag så det har varit min vecka hittills.












Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, vilka smällar det var i morse. Tror hela västerås vaknade av åskan. Kan förstå att katterna blev rädda.. Usch stackarna!



Vilka fina bilder. Du är så fin min underbara vän <3

2011-05-12 @ 20:53:04
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback