Eenie Meenie !

Härligt med helg igen och jag är såå glad idag. Allt känns så underbart.
Och min älskling ringde nyss och sa att han hade köpt en present till oss men ville inte säga vad det är. Jag är grymt nyfiken så jag håller på att sprängs. Jag hatar överaskningar eftersom jag är såå nyfiken av mig.
Men det är bara att bita ihop och vänta tills han kommer hem om 4 TIMMAR !

Idag blir det en lugn kväll. Min man är helt slut efter att ha haft det jätte stressigt på jobbet hela veckan.
och i morgon drar vi ju till borlänge och hämtar hunden :)
Spännande. Vi köpte koppel och massa igår. Ska bli roligt. Ska även börja träna spår med den.

Snart ska jag gå ut och gå min vardagliga promenad i det underbara fina vädret.

Hoppas ni får en toppen dag alla fina vänner.






Kommentarer
Postat av: Elin

Ja men det är helt okej. Det behöver du inte ens fråga om. Förstår om han är trött. Vi får ses någon annan dag istället. Hör av er någon dag när ni kan ses :) Mys ordenligt med hunden nu. Roligt att du ska börja med spår med han.



Åh spännande med överraskning :D Tänk om man kunde få sånt ibland det hade vart roligt ;)



Ha en bra helg vännen så hörs vi.



Puss&Kram

2011-05-20 @ 13:34:07
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback