Äntligen Fredag

Sköt att denna vecka gick så fort så det är fredag och helg igen. Önska dock att jag hade mått bättre.
Har så ont i huvudet och den vill inte ge sig.
Måste försöka städa lite här hemma idag eller plocka undan iaf.
Ikväll blir det en lugn kväll med min man. Det blir film och big brother. Orkar inte göra nånting idag.

Läste idag på AB att en mamma ger sin 8 åring botox för att hon ska vinna skönhetstävlingar.
Hur sjukt är inte det ? Vad är det för fel på morsan ?! Botox är för dom äldre tycker jag.
Hon vill tydligen ta bort dotterns skrattrynkor. Sjukt !
Jag tycker skrattrynkor är så fint.  Här kan ni läsa artikeln.

Nu ska jag kolla lite efter jobb.
Hoppas ni får en bra dag och kväll.
Pusss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback