24/5-11

Idag kom mamma hit och hämtade mig.
Vi åkte ner till arbetsförmedlingen och fixade lite papper till mig. Efter det så åkte vi till erikslund.
Jag köpte kompostgaller så man kan sätta för det in till vardagsrummet på nätterna så Gibson inte kan gå in där och göra dumma saker när vi sover..
Sen åkte vi in på djurmagasinet så jag kunde köpa hundfiltar,ben och godis till djuren.

Gud vad jag har börjat kännt mig rastlös. Vet inte varför. Jag får ju sån extremt motion av att springa med hunden hela tiden så det är absolut inte att jag skulle röra mig för lite.
Ska nog ta och stor städa ikväll eller i morgon så man får ut lite mer energi.

Mamma kom även hit med en blodtrycks maskin och jag hade fått ett bra blodtryck igen :) Hurra. Det verkade hjälpa med att röra sig mycket. Men det ska jag fortsätta med så man håller sig jätte frisk.

Nu sover gibson så jag ska passa på att mysa med min älskling i soffan innan hunden vaknar och ska ut.
Ha en bra kväll



Kommentarer
Postat av: Elin

Hej fina du :)



Vad skönt att blodtrycket är bättre.

Det verkar gå bra med Gibson. Hur går det med katterna? Känns allt bra med att ha hund nu?



Vi kanske kan träffas snart. Ni kan väl höra av er när ni har tid. Hoppas allt är bra med dig annars.



Puss&Kram <3

2011-05-24 @ 22:51:02
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin

Men åh skrev en kommentar men allt försvann..Morrr!!



Hoppas allt är bra med dig vännen.

Skönt att blodtrycket är bra igen. Du är så duktig som motionerar.

Går allt bra med Gibson och katterna? Känns allt bra med att ha en liten hund?



Vore kul att ses snart. Ni kan väl höra av er när ni har tid. Ta hand om dig vännen :)



Puss&Kram <3

2011-05-24 @ 22:58:26
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej Raring :)



Nej men sötkatter, hoppas dom vågar sig fram snart :)

Ja jag kan förstå att det är lite jobbigt med valp. Men måste vara otroligt roligt att få lära "upp" han själv från början. Kan tänka mig att det är som att ha en liten bebis.



Vi kan absolut på lördag. Robin jobbar också på lördag och slutar nog runt 19 tiden. Vi kan ju höras under dagen.



Ha det så bra så länge. Pusspuss <3

2011-05-26 @ 13:38:34
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback