Tisdag ..

Helgen är över och det har varit full fart.
I lördags så firade vi matte för han fyllde 25 år.
Hans familj och släkt var här och även min mamma och mormor. Så det vart kalas för fulla muggar hela lördagen.
På kvällen var vi helt slut, men Elin och Robin kom över till oss. Robin hade varit och åkt snowboard på dagen så han var lika trött som oss,så det blev en slapp kväll framför tvn med massa prat ;)

I söndags så åkte vi till erikslund, hittade bara en tvättkorg där. Sen tog vi oss vidare mot netonnet där matte handlade lite saker.
På kvällen tog vi oss våran kvälls promenad som vi har börjat gjort varje kväll. Måste ju röra på fläsket ;)

Igår åkte jag ner på stan på ett möte. Det gick bra och sen passa jag på att gå in på H&M och köpte mig lite smink som har börjat tagit slut här hemma.

Nu har jag precis diskat och plocka iordning här hemma. Passar även på att tvätta lite. Hade ett berg med tvätt.
Nu ska jag gå en sväng till kiosken.

Puss

Tvättkorgen jag köpte. Tyckte den var fin.




Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fin den var :) Passade den bra därinne?

Vi hörs mer när jag kommer hem gumman. Nu åker jag om ca 1 timme. Hjälp.. Håll gärna tummar och tår för mig ;)



Puss&Kram♥

2011-03-22 @ 15:43:11
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback