beroende !

Har sån otrolig träningsvärk i  höger hand. jag har gått och blivit beroende av bubble bust på iphone.
Jag har saker jag måste göra men skjuter upp det hela tiden för jag kan inte sluta spela.
Spelet är inte rolig så men det gr inte att sluta.

Dock fick jag lov att sluta när kiwi råkade knuffa ner en av mina ljusstakar i köket, morr.
så det var bara att börja soppa och damsuga upp all glas som låg på golvet.
Dammsugaren står nu framma så jag tror nog jag kör en vända i hela lägenheten i stället.

bubble bust




Kommentarer
Postat av: Elin

Tack Bella :)



Jaha vilken osis då. Men vad säger du om måndag?

Sen jobbar jag onsdag och torsdag.



Haha bella då, träningsvärk för ett mobilspel. Då lär du spela mycket. Du är så rolig ;)



Pussen

2011-03-10 @ 13:46:28
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback