AIK-FBK

Min man är i stockholm(Globen) och stöder AIK i slut spelet.
Själv sitter jag och kollar på matchen på tv4. Just nu så står det 1-2 till bönderna :( Men hoppas vi tar igen det.

I fredags var det lugn kväll. Vi käkade tacos och kollade på film.
På lördagen så åkte vi till Mekonomen och köpte olja till bilen. Sen åkte vi och tvättade bilen och vidare hem till svärföräldrarna för att fika.

Matte åkte vid 13,00 idag och då kom mamma och hämtade mig för jag skulle få i mig mat. Jag ställer mig aldrig och lagar mat åt mig själv. Då skiter jag i att äta och det vet hon. Så vi åkte vi väg och åt sen skjusa hon hem mig igen.

Nu börjar hockeyn igen. Ska kolla klart på det och sen tvätta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback