Soool

Vilket härligt väder vi har fått igen. Solen bara steker på kroppen och jag sitter på balkongen med blommsprutan i högsta hugg för att svalka mig med kallt vatten.
Har faktis inte orkat uppdatera på en vecka nu.

Det har ju varit midsommar och jag stukade foten så det vart ändrade planer. Vi stannade hemma i stället
Vi käkade midsommar mat här hemma och hade det super mysigt.
På kvällen skulle vi åka och hämta mattes föräldrar så han tvinga med mig men det gick bra. Matte fick vara min krycka haha. 

Har väl inte hänt så mycket eftersom jag knappt har kunnat gått på foten.
Slänger in lite bilder i stället på dom senste dagarna.











Kommentarer
Postat av: Elin

Tack själv gumman! Alltid så roligt att träffa er :) Tack, ha det underbart här hemma också. Vi ses när vi kommer hem igen <3



Pusskram

2011-07-04 @ 11:27:44
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback