Onsdag.

Denna dag har jag spenderat med att städa. Gjorde en stor städning i hela lägenheten och så passa
jag på att tvätta köksfönstret som var helt prickig.
Pratade sen med min läkare och jag har fått nå vätska i handleden. Så jag ska inte anstränga den för då kan jag få ont
och det vissa sig nu efter jag har städat massa.
Hoppas det går över snart..

Jag skrev ju förra veckan att vi ska köpa ny bil. Det blev nte den där volvon vi kolla på.
Vi ska köpa en ny mazda kombi i stället. Hoppas vi får ta den idag,
Vi får den senast i morgon iaf :)
Sen blir det att åka oh köpa hundbur. För bagaget var så stor i den här bilen så vi får plats med en bur som tur är.

Nu ska jag slänga in en mskin tvätt.


Bilen vi ska köpa




Kommentarer
Postat av: Elin

Men stackare, har du fått vätska i handleden. Vad kan de komma av? Kanske förstå att det bästa inte är att städa då. Men duktig är du som fejar och står i.



Åh vad roligt :) Har ni fått bilen idag? Den ser jätte fin ut. Vad skönt med en kombi :)



Ta hand om dig vännen, hoppas handleden blir bättre.

Pusskram

2011-06-22 @ 22:34:23
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack gumman :) Hoppas ni får en mysig och trevlig midsommar. Pusskram till dig min bästa vän <3

2011-06-24 @ 11:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback