Sommar och AIK fotboll

Sitter och lyssnar på massa AIK låtar och längtar nå otroligt till Råsunda.
Finns inget bättre med kanon väder och en tripp till Råsunda och kolla på världens bästa fotbollslag med den bästa klacken och allqa otroliga sånger. ååå ge mig nu !!!

Idag är det äntligen fredag igen :)
Ikväll blir det fredagsmys med min babe. Vi ska käka mycket god mat och kolla på film och ha det extra mysigt..
Igår var jag på arbetsintervju,det gick bra tror jag iaf.  Dom ska nu bara ringa mina referenser och sen så ska jag få ett mejl om jag får jobbet eller inte.
Kommer i så fall bli extra jobb till sommaren och sen shema på sommaren och sen som vikarie igen.
Men det är ju alltid något.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback