Ny vecka..

Då var det måndag igen då. Tråkigt som vanligt. Önskade att det var fredag idag i stället.
Passa på att sätta mig här en stund,har städat hela förmiddan. hann även med att rensa skafferiet.

Helgen har varit mysig och trevlig.
I fredags så myste älskling och jag i soffan hela kvällen och kollade på Let´s dance.
I lördags på dagen hände det inte så mycket,vi segade mest och tog det lungt.
Vid 20 tiden kom Elin och Robin hem hit. Vi satt och babblade massa med varandra och kollade på en film.
Det var alltid lika roligt att träffa dom :)

Igår var det söndag och ångesten började komma över att helgen snart var slut.
Vi görde ordning tacos och kollade på film på kvällen. Vi kollade även på sesong 8 av 2 and a half men..

Idag känns det som att allt suger. Mycket tankar och funderingar som går nu. Men är så glad att jag har min älskade man som ställer upp och finns här för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback