Måndag..

Gud vad glad jag är att denna dag snart är över.
FÖr det första är att det är måndag och jag hatar måndagar.
Hade idag tid hos frissan,den jag brukar ha var sjuk så jag fick en äldre dam. Och gud så mycket kortare hon klippte imot vad jag sa. Jag är inte alls nöjd med mitt hår nu. som tur är så växer mitt hår väldigt fort så det är bra.
Sen när jag gick hem från frissan så halkade jag mitt på centrum,väldigt skämmigt faktis. Men jag överlevde,har bara väldigt ont i knäna.

Ska nu ta en dusch och lägga mig i soffan o glo på familjen annorlunda och efter det är det Det orkända.
Dom är ikväll i sätrabrun så jag måste kolla då tänkte jag eftersom man har varit där så mycket :)

Ha en trevlig kväll !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback