Lördag kväll

Sitter själv här hemma och lyssnar på musik.
Älskling har gått över till grann huset till hans jobbarkompis med några jobbarkompisar eller vissa är hans vänner utanför jobbet också.
Hoppas bara på att inte några följer med han hem hit sen. För här sitter jag i myskläder.
Jag har varit en sväng till affären och köpt dricka och lite chips som jag har mumsat i mig och kollat på No Ordinary Family.
Jag älskar den serien eller jag har bara sett 4 avsnitt men den blir bättre och bättre :)
Sitter även och kollar lite på macbook som jag funderar på att köpa snart. Men vill även ha en iphone. Jag älskar mattes iphone,den är stilren,snygg,perfekt bild,snabb,och alla underbara spel.
"Once you go Mac, you never go back"
Men jag får vänta lite till och få ihop lite stålar först.

Nej nu ska jag nog kolla på tv tills min kärlek kommer hem igen.
Puss




Kommentarer
Postat av: Elin

Okej. Ja men boken verkar ju väldigt intressant ändå :)



Ja det blev bestämmt under fredagen att vi skulle träffas och dricka lite. Jag tänkte fråga om ni ville komma. Men såg på facbook att ni skulle äta gott och en myskväll. Hade verkligen velat festa till mer er ju som vi pratat om. Men vi får ta det efter operationen istället :) Eller ja, ni och Robin kan ju festa och jag kan dricka vatten hehe :D



Hade mattias det trevligt på sin fest som han var på? :) Jag är lite nyfiken på vad det där domedagasfilmen var för något hehe :D



Puss!

2011-01-23 @ 11:57:13
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback