konferensresan !

I måndags började konferensresan på kanal5. Jag missade det då men såg på det nu i stället.
Vilket jävla program alltså. Jag höll på och dö av skratt av att det finns så otroligt konstiga människor här på jorden.
Har ni inte sett programet så måste ni se det. Jag tyckte det var bra program..



Usch vad jag mådde dåligt när jag vaknade i morse och såg att det kom ännu mer snö. Jag vill ha sommar nu.
Längtar till soliga dagar på björnön.. Känna gräset under fötterna och hur solen steker på kroppen. Och varma sommarkvällar.. Åh ge mig sommar nu. Jag lovar att jag inte ska klaga nå mer på värmen. Nu har vi haft jul och nyår så då tycker jag att snön kan försvinna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback