Kokain av Lasse Wierup, Erik de la Reguera

Måste bara rekomendera boken kokain av bl.a Lasse Wierup.
Den är otroligt bra. Jag håller på och läser den nu.
Jag älskar böcker om svensk maffia.

Och därför blev jag extra glad när jag såg att tv4 ska börja sända ett program som heter svensk maffia
Start torsdag 27 januari 2011 21:00
I dokumentärserien Svensk maffia ges en unik inblick i de kriminella nätverk som styr den undre världen i Sverige.
Bakom dokumentärserien står journalisten Lasse Wierup.

Det är bara ett måste att se dokumentärserien..






Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tittade på den där boken förut. Tänkte köpa den till pappa. Men jag tyckte att det verka som det bara var en slags faktabok. Men jag kanske hade fel! Får man liksom följa en karaktär i boken? Kanske ska ge den en chans och köpa den själv? :)



Vad fin bloggen är :) Hoppas ni får en toppen kväll. Pussochkram min fina vän <3

2011-01-21 @ 15:36:48
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback