Fredaaag :)

Nu är fredagen här igen och det är underbart,för nu får jag ha min älskling hemma hela helgen :)
Har nyss städat lägenheten och kollat på några avsnitt på no ordinary family..
Ska snart hoppa in i duschen och göra i ordning mig. kan inte gå som en lodare hela dagen ;)

Ikväll blir det film I rymden finns inga känslor, jag har längtat till att den ska komma ut.
Och även ska vi se paranormal activity 2 som jag också har längtat efter.
Så det blir en toppen kväll.

Hoppas ni får en lika bra kväll som jag kommer få.





Kommentarer
Postat av: Elin

Ja hoppas verkligen det kommer mer avsnitt snart :) Jag hittade några fler men det var ingen svensk text på. Det vill jag ha! hehe :P



Vi tittade på I rymmde finns inge kännslor här i veckan. Den är så bra! Bästa filmen på länge. Ville inte att den skulle ta slut. Du kommer verkligen gilla den! En riktig ElinBella film :D

2011-01-28 @ 15:26:52
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback