5 Januari 2011

Nu får jag äntligen sitta vid en data..
I lördags kom pappa hit och hämtade min data eftersom dom åkte till thailand i måndags så fick dom låna min data.
Så¨jag har inte haft nån egen data sen i helgen. Och min älsklings data är det svårt att få låna eftersom han sitter där den mesta delen när den är på. Men nu passa jag på att ta den :)

Nu är julen och nyår över och ett nytt år har startat,vilket jag ser mycket fram i mot.
På Nyår vart planerna ändrade på dagen så vi beslutade oss att stanna hemma i stället.
Så vi åkte till willys och handlade all mat till kvällen.
På kvällen vart det toast skagen som förätt och sen åt vi oxfilé potatisgratäng smörstekt sparris.
Gud så gott det var,och jag har inte ätit potatisgratäng på många många månader så det väldigt gott.
Och denna gång så testade vi en sak,vi småkokade potatisen och grädden en stund och sen in i ungen och det avrt super gott. Mycket mera smak.
Senare tog vi in vindruvor, ost, kex, godis och chips som vi satt och åt på kvällen och myste.
Sen vid tolvslaget gick vi ut på balkongen och kollade på alla fina raketer.

Kvällen var super mysigt och jag ångrar inte ett dugg att vi stanna hemma. Vi har ju gjort nått varje år så det gjorde inget att stanna hemma. Vi hade lika roligt ändå :)






Kommentarer
Postat av: Elin

Mysigt ni såg ut att ha haft :)

2011-01-05 @ 14:37:53
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback