Yes !

Igår hade jag och älskling en liten hemma spa kväll.
Vi hade ansiksmask,fotbad med massa spa. Och sen massera vi varandra.
Senare på kvällen kollade vi på the switch , jag tyckte den var bra.

Idag så har vi storstädat här hemma tillsammans. Skönt att ha det gjort.
Nu ligger jag i soffan och har jätte ont i huvudet,den vill inte släppa heller :(

(Klicka för större bild)




Perfekt att en blogg app komer till Iphone precis till jag ska köpa mig en Iphone :)




Nu ska jag vila framför tv´n med min huvudvärk..
Puss



Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad mysigt. Jag ska nog också ta och ha en hemma spa kväll i veckan. Blir inspirerade av er :)



Stackare, inte kul med huvudvärk. Hoppas den släpper snart.



JAG SAKNAR DIG!! Känns som vi aldrig ses längre. Va ju jätte länge sen ju :( Tråkigt När vi har frågat så har inte ni kunnat ju..Men så är det ju ibland. Nu tycker jag att vi ska ses snart. Hör av er när ni har tid gumman. Saknar våra helger.



Ta hand om dig. Pusskram

2011-02-19 @ 19:01:59
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback