Söndag..

I igår så vaknade vi kvart i åtta,kändes inte okej en lördag morgon att vakna så tidigt men vi båda var pigg.
Vi kollade på en film som heter Ramona and Beezus en helt okej film.
Senare fixade vi mat och gjorde i ordning här hemma. Skulle sen åka ner till mälaren och ta en promenad på isen men bilen starta inte,så vi fick gå upp en stund. Matte försökte lära mig att spela gitarr men det gick tyvärr inge vidare ;)
Senare på eftermiddan ringde Elin och ville träffa oss vilket var kanon. Men efter maten mådde jag piss dåligt,ont i magen och mådde illa massor(spydde inte) så vi bestämde att vi får träffas nån annan dag,vilket var skit tråkigt för jag hade velat träffat dom.
Krypte ner i soffan och tog ett magpiller,kollade på melodifestivalen och sen filmen Life as we know it ,
en mycket bra film tycker jag,och jag älskar Katherine Heigl som skådis.
När det var dax för att sova så mådde jag mycket bättre..

idag nä vi vaknade så åkte vi ut till maxi på en gång och köpte oss en varsin räkmacka,mm vad gott det var.
Håller nu på och tvättar,ska snart laga nå mat.

Puss







Kommentarer
Postat av: Elin

Ja det var synd, men vi får träffas någon annan dag som sagt. Vi måste verkligen göra det, känns som vi aldrig ses längre :( Saknar dig med!



Haha vilken lika kväll vi hade igår. Vi titta också på Melodifestivalen och sen filmen life as we know it. Visst var den bra.. Älskade den filmen.



Ta hand om dig gumman. Skönt att du mår bättre nu.

Pussokram

2011-02-13 @ 19:37:40
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin

Jaa! Otroligt sugen på att flytta, verkligen. Ja visst är man där inne jämt. Så kul att titta :)



Tack gumman, jag hade det bra på jobbet!

Hoppas ni hade en riktigt mysig alla hjärtans dag.

Jag älskar dig min bästa vän <3

2011-02-15 @ 13:13:05
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback