Ny vecka igen...

Igår så hade vi så tråkigt så vi tog en sväng ut till mälarisen för att promenera.
Gud vad skönt det var att röra på fläsket och inte bara gå i våran tråkiga skog.
mycket folk var ute också.
Vi gick och pratade i mängder om allt mellan himmel och jord.
Jag är så glad att jag har min älskling.
Sen åkte vi och handlade tacos som vi gjorde i ordning på kvällen då vi kollade på  Gullivers resor.
Sen var det dax för solsidan igen :) Shit vad jag HATAR OVE ännu mera nu.
Kl 21 var det dax för en ny säsong av Big brother. Herregud vilka deltagare.
Vi får se hur det går där inne i huset. Och jag hoppas att gurkan kommer in i huset eftersom han är ju västeråsare.

Idag så såg jag att Elin skulle rensa sin garderob så då fick jag iden att jag också måste göra det.
Så nu står det kassar fyllda med kläder som ska kastas.
Hitta massor med oanvända bh:ar som jag inte vet vad jag ska göra med dom, kan inte ha dom iaf.
Så säg till vad ni har för storlek så kanske jag har det haha ;)

Nu ska jag tända lite ljus här hemma(svinkallt är det här) och mysa under en varm filt.
Ha det bra. Pöss






Kommentarer
Postat av: Elin

Ja men visst är det toppen när man kan inspirera varandra till saker :) Igår gjorde jag min spa dag :)



Hoppas allt är bra med er <3



Alltså jag hatar ove också!! Jäveln ska döööö....haha



Pusspådig

2011-02-23 @ 19:10:50
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Anna

Kasta inte kläderna,har en på jobbet som skickar iväg kläder,så om du inte har kastat dom så kan jag vidarebefodra dom :)

2011-02-28 @ 18:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback