Mys söndag..

Nu är helgen snart slut igen. Och gud så fort den har gått.
Igår så fick jag äntligen träffa pappi igen. Har har ju varit i thailand i 1 månad.
Vi spendera rätt många timmar där igår.
Han hade köpt mycket fina buddha till oss och matte fick en jätte snygg tröja.
På kvällen när vi kom hem gjorde vi ordning fläskfilé i ugnen med klyftpotatis och vitlökssås och tittade på melodifestivalen. Jag bara älskar Danny´s låt in the club.

I morse när vi vaknade så gjorde jag iordning mig på en gång och vi åkte till maxi för att köpa räckmackor.
mmm vad gott det var att lyxa till det lite på söndags morgonen.
Om en stund ska vi åka iväg och sola lite :)

Vi ses ;) Puss





Kommentarer
Postat av: Elin

Tack gumman :) Såg din kommentar. Det är kul när man går ned fast inte märks det något hehe.. Men det kommer väl!



Ja visst var Dannys låt bra :) Vilken party känsla man fick.



Hoppas allt är bra!



Puss

2011-02-06 @ 17:53:18
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin

Bella; Den här bloggen vore något för dig http://dhanniearonsson.wordpress.com/



Den handlar om en kille som sitter av ett 3 årigt fängelsestraff. Han är född 86 och det är han tjej som skriver bloggen med hans egna ord eftersom de inte får ha internet. Han skriver bla om sånt han var med om, olika brott och olika grejer som hänt han. Samt hans tid på häktet nu innan han ska slussas vidare till ett fängelse.



Du tycket väl om sånt? ;)



Ta hand om dig

Pusskram

2011-02-06 @ 18:15:35
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Chanel

Hejj! han tackar för att du föreslår hans blogg till andra verkligen, tack så mycket !

Det är jag, hans syster som skriver i bloggen nu =)

2011-02-07 @ 20:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback