Inredning..

Jag är så sugen på att göra om lite här hemma. Inte tapetsera om eller nått sånt.
Men själva inredningen i rummet. Det står helt stilla vad jag ska göra och hur.
Jag skulle vilja få upp lite personliga foton på väggen i sovrummet. Men hur kan man hänga upp tavlor på ett snyggt sätt ? Jag vill alltså inte ha dom uppsatta på rad. Hjälp mig med förslag är ni snälla.
Jag får ingen inseration längre i denna lägenhet,kanske det är dax att flytta haha.
Föresten hitta jag igår en skit snygg lägenhet jag verkligen vill ha,matte vart också extremt sugen. Men det blir nog inget med den ändå.

Se så hjälp mig nu ;)



Kommentarer
Postat av: Elin

Kan du inte sätta alla foton i en formation. Liksom göra ett mönster. Det beror ju på hur ramarna är och om det är olika stora kort. Testa att lägg ut alla kort på golvet och gör ett mönster hur du vill att de ska sitta på väggen.



Ett tips i alla fall :)



Kram!

2011-02-07 @ 16:25:59
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback