Tillbaka till verkligheten!

Älskling började jobba idag. usch vad tråkigt.
Jag började dagen med att ha huvudvärk så jag låg i soffan fram till lunch då matte kom hem och åt med mig.
Sen satt jag igång och städade lite och tvätta.
Hade blodpuddning hemma så jag gjorde hund godis utav det. super enkelt var det. Och Gibson älskade det.
Just nu sitter jag och kollar på Jims värld och väntar på att matte ska komma hem.

Helgen har varit bra också.
i lördags åkte vi och hämtade mamma. Vi åkte till hallsta och kollade på en liten hundvalp till mamma.
Så hon fick ta hem den. Sjukt söt liten tjej.
Sen åkte jag och matte till svärföräldrarna och skulle hämta Gibson men vi stannade kvar där ett tag och fika m.m.
på kvällen vart det bara massa mys hemma.

Igår söndag så åkte vi iväg och handlade lite på hälla. och sen en snabbis ner på stan.
Båda var trött av vädret så vi åkte hem och gjorde mat och kollade på Bad Teacher och Super 8.
Båda filmerna var jätte bra och jag hade en super mysig kväll.

Mammas hund Bella





Kommentarer
Postat av: Elin

Visst är det lite tråkigt när vardagen kommer igen. Men samtidigt lite skönt också. Stackars dig som började dagen med huvudvärk. Inte roligt! :(



Vilken lite sötnos :) Vad roligt att hunden heter Bella ;)



Saknar dig gumman. Vi måste verkligen ses snart.



Ta hand om dig pusskram <3

2011-08-08 @ 20:02:56
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback