Funderingar.

Har mycket i mina tankar just nu. Om mitt liv och framtiden. Försöker att inte tänka på det så mycket men det
är ju svårt att inte göra det.
Jahap vad har hänt då ? Ingening faktis. Tog tag i städingen igår så det är fint nu.
Idag har jag tagit det lugnt,har haft ont i huvudet i detta blås väder. Jävlar var det har varit storm idag.
Sitter och letar tatueringar och funderar på vad jag vill göra för nått. Har hittat lite som jag har fasnat för,nu är det bara att bestäma sig var man ska göra dom nånstans på kroppen och vem som ska göra dom.

Oj nu börjar semesterduellen. Vi hörs i morgon.

Pöss





Kommentarer
Postat av: Elin

Tankar om framtiden kan vara underbara ibland. Men ibland kommer dom där dåliga tankarna som gör att man får ont i magen. Det är jobbigt! Allt kommer att bli så bra ska du se :)



Pusskram <3

2011-04-11 @ 11:16:17
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback