3 April 2011

Snart är helgen slut igen :( Tråkigt.
Den har verkligen gått jätte fort.

Igår så åkte vi en sväng till Erikslund och kikade i lite affärer. Sen åkte vi hem igen och åt lite lunch och kollade på tv.På kvällen så gjorde vi entrecote,klyftpotatis och beasås. Mycket gott var det.
Vi kollade även på filmen himlen är oskyldigt blå.
Jag trodde den slulle vara mycket bättre än vad den var. Men den var helt okej ändå.

Nu har jag precis städat och sen ska vi gå över till Johan och Moa för att fika.

Puss



Kommentarer
Postat av: Elin

Tack gumman! Du är så underbar och stöttar mig. Du är verkligen en riktig vän som bryr sig. Tack!



Vi kanske kan ses nästa helg? Vore så roligt :)



Hoppas ni haft en bra dag och att nni blev bjudna på gott fika hemma hos Johan, Moa och lilla Esther.



Ta hand om dig min fina vän.

Puss&Kram <3

2011-04-03 @ 17:42:15
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback