Söndag !

Då är helgen snart slut,igen.. :(
Har varit en super mysig helg.
I fredags käkade vi tacos och låg o myste i soffan framför tvn.
Sen igår så på eftermiddan åkte vi ut till pappa för att fira han. Han fyllde år i tisdag. Men det var inte riktigt hans dag,som otur krockade han i stockholm på sin födelsedag. Det gick rätt bra med han,fick lite skrubbsår på huvudet men bilen vart helt förtörd. Och idioten som körde på han hade inge körkort så han sprang från platsen. Men då tog polisen passargerans körkort i stället för han ljög och sa att det var han som hade kört.
men tur att pappa inte vart skadad mer.
Sen åkte vi hem på kvällen och tog det lugnt igen haha..

I fredags ringde även manpower till mig och ville träffa mig.Så jag fick en interjuv inbokad. Så jag hoppas att dom kan ge mig ett jobb. Håll alla tummar och tår för mig ;)

Nu sitter jag och väntar på att matte ska komma hem.Han är och hjälper sin syrra med hennes bil och jag har städat lite här hemma.

Och grattis till Johan och Moa som fick en flicka i fredags.

Hoppas ni har haft en mysig/rolig helg ! Puss

Låten som sitter fast i mitt huvud...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback