Söndag och val !

Nu är snart helgen över igen.
Det har varit en mysig helg. Vi har varit hemma och kollat på film och käkat gott.
Skulle ha träffat Elin och Robin igår men jag började må illa som satan.
Så det vart lugn kväll med ljus,mat,godis och massa mys.
Men nu var det länge sen vi träffade Elin o robin så det måste ske nästa helg.

Idag gjorde vi i ordning oss och gick iväg att rösta,kändes spännande faktis och gör det nu med.
Ska kolla på valvaka nu.. Hoppas på det bästa alltså det jag röstade på haha :D
Har nyss kollat på Knight and Day,jätte bra film.rolig också. Och jag älskar både Tom Cruise och Cameron Diaz.
Rekomenderar den om ni inte har sett den.


Oj det börjar nu så jag måste gå.
Skriver nog i morgon igen..

Hoppas ni har haft en bra helg.
Puss på er !




Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Men vännen då, inte behöver du säga förlåt. Det blir så ibland att man inte kan träffas. Det är inte hela världen. Bara jag får träffa dig snart ;) Vi hade en mysig kväll och hoppas ni också hade de trots ditt ilamående.



Fin bild på er <3



Puss&Kram

2010-09-19 @ 20:49:15
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback