Powerwalk

Nyss kommit in efter en 50 minuters powerwalk i skogen.
Gud så skönt det var,,så nu jävlar ska jag fortsätta göra det minst 3 dagar i veckan.
Medans jag virrade runt där i skogen jag aldrig har varit i så hittade jag en jätte fin plats.
Det var en stor kulle,jätte hög var den och det var så lugnt och skönt där uppe. Stog där en stund och bara njöt och rensade tankarna en stund. Hoppas jag hittar tillbaka dit nästa gång.

Innan jag gick ut så kollade jag på biggest loser sverige,det var en anledning att jag gick ut också.
Jag älskar att kolla på biggest loser usa men sveriges program var också mycket bra.
Jag hejar jätte mycket på den största killen som väger över 200 kg och är bara 24 år.
Han kämpar verkligen till max och jag blir så stolt över han.
Det går att gå ner i vikt med motion bara man har vilja och motivation.
och jag tror jag har det nu. Ingenting är omöjligt ! Det har jag lärt mig.

Nu ska jag ta och göra lite mat till mig för matte kommer inte hem efter jobbet för han och freddan ska ut och plocka svamp.

PussoKram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback