När är det min tur ?

Idag har jag varit hos Manpower på en slags interjuv.
jag fick träffa en otroligt omtänksam kvinna som verkligen brydde sig.
Jag var inne hos henne i ca 30 min och hon förstog mig på en gång vad jag har för positiva sidor och även sånt jag måste jobba med som jag själv aldrig har tänkt på.
Fast det gick tyvärr inte så jätte bra som jag hade hoppas på. Fick inget besked om jobb just nu men hon skulle kolla om hon hittade nått som passade mig,i så fall skulle hon höra av sig. Men det är bara att fortsätta att söka jobb.
Sitter och kollar upp lite kurser som man kanske kan gå.för jag måste ha mer bakgrund i mitt cv känner jag, för att det ska gå framåt.
Tänkte gå in på vuc men dom öppnade inte för än halv ett så jag får åka ner nu i veckan igen.
Men det var ett bra samtal jag hade idag iaf trotts att man inte gick där i från med ett jobb.

Sitter här nu och har ont i huvudet som f-n,trött och fryser.Usch !
Har lust att krypa ner under täcket och inte vakna på nån vecka men det går ju inte.
Det snurrar en fråga i mitt huvudet hela tiden : När är det min tur att få ett jobb och ett bra liv ?
Känns lite som att mitt liv bara blir sämre och sämre. Det kan ju inte gå dåligare just nu.
Eller så jävla dåligt är inte mitt liv, jag har ju världens bästa sambo som stöttar och älskar mig. Världens bästa familj och så klart mina underbara vänner. Jag älskar er !

Nehe det vart ett deppigt inlägg men såna dagar har väll alla
?
Nu ska jag plocka ordning här och vänta på att älskling slutar så vi kan åka och handla och sen mysa <3

PussoKram



Kommentarer
Postat av: Elin

Vännen min, jag förstår precis hur du känner. Jag förstår verkligen att du vill ha ett jobb och att livet ska ta en ny form. Man kan verkligen vara trött på livet ibland. Jag vet precis hur det känns och ibland snurrar dom där jävla frågorna i ens huvud hela tiden. Ibland tror jag att man är galen!! Men livet kommer ta en vändning och det är bara tiden som kan utvisa. Jag håller allt som går att du snart ska få ett jobb som du trivs med. En bra början är som du skriver om att gå en eller några kurser. Det är alltid bra för Cv:et och för dig själv. Gumman, allt kommer att lösa sig. Massa kramar från mig till dig <3

2010-09-14 @ 21:59:30
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback