Den sista då !

kom hem för en stund sen.
Matte och jag bestämde oss för att åka till tunapark och handa lite kläder.
Eller det var rättare sagt jag som ville dit..
Tror ni jag hittade nått då, Neeeej... Matte kom hem med snygga kläder medans jag kom hem tomhänt.
Fast vi hade iaf en mysig dag i tuna tillsammans :)

Nu håller vi på att grädda våfflor och det ska bli såå gott. jag älskar pannkaka och våfflor.
Kollar runt lite på nätet efter kläder om jag kanske hittar nått där i stället. Får hoppas på det.
Behöver verkligen nya kläder och skor.






Kommentarer
Postat av: Elin

Vad mysigt att åka iväg så där till något annat ställe och shoppa. Synd att du inte hitta något ;) Ska vi ses något i veckan? puss&kram

2010-10-03 @ 16:47:01
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback